E-poe ostu- ja kasutustingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna handymann.ee (edaspidi Handymann e-pood) omanik Handymann OÜ (registrikood 10669891), asukohaga Peterburi tee 53, 11415 Tallinn, Eesti vahel Handymann e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Ostu sooritamisel kinnitab Tellija, et on tutvunud allolevate tingimustega ning Handymann privaatsustingimustega.

1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Handymann e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.4. Handymann OÜ on õigustatud Handymann e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides muutma ning täiendama allolevaid kasutamistingimusi ning kliendi andmete kasutamise põhimõtteid. Tingimuste ning hinnakirja muudatused ja täiendused avaldatakse veebilehel www.handymann.ee. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.handymann.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Tarbija ja Handymann OÜ vahel tekkinud õigussuhtele Tarbija poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti. Ostu hetkel kehtivad tingimused, millega Tellija nõustub, edastatakse koos tellimuskinnitusega tellimuse hetkel esitatud e-posti aadressile.

 
2. Hinnad

2.1. Kõik handymann.ee hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Handymann e-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.

2.3. Handymanni e-poes olev sortiment ja hinnad võivad erineda teistest Handymann kauplustes olevast sortimendist ja hindadest. Täpne hinnakommunikatsioon on kirjeldatud igal tootekaardil vastava toote kohta eraldi.

2.4. Handymann e-poes märgitud tootehinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transporditasu, mis tuuakse esile ostukorvis transpordiviisi valiku hetkel.

3. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

3.1. Tellimuse saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.

3.2. Miinimumtellimus Handymanni e-poest on 10€ + saatekulu. Kui tellitav summa on väiksem, on Handymanni e-poel õigus tellimust mitte täita.

3.3. Handymanni e-poest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Tellija on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind v.a juhul, mis on kirjeldatud punktis 11.2 ja 11.3.

3.4. Handymanni e-poel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: Kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega Kaubaga, mis on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

3.5. Tellimuse vormistamiseks telefonis/e-kirja teel või vestlusaknas, peab klient omama kas tootekoodi või toote täisnimetust, väljendama oma soovi tarneviisi kohta ning edastama oma andmed. NB: telefoni/e-kirja teel tellimuste eest ei saa tasuda pangakaardi või pangalingiga.

3.6. Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja  ta kinnitab, et on tutvunud Handymanni e-poe tellimistingimustega.

3.7.Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.7.1.   Ostukorv luuakse kui olete klikanud nupule „Lisa ostukorvi“. Klikates „ostukorvil“ näeb tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga.
3.7.2.   Ostukorvis olevate kaupade arv ei ole piiratud ning kogust võib muuta. Tehtud muudatused uuenevad automaatselt. Ostukorvis tuleb valida sobiv tarneviis ning kulleri valikul sisestada tarneaadressi postikood (sisseloginud Püsikliendi puhul on see eeltäidetud). Peale postikoodi lisamist arvutab süsteem automaatselt välja transpordi kulu. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige nupule „Vormista ost”.
3.7.3.   Järgmises sammus on võimalik sisse logida Püsikliendina, luua omale Püsikliendi konto või osta tavakliendina, mis viib Tellija andmete lehele, kus tuleb sisestada nõutavad andmed, nõustuda käesolevate tingimustega ning klikkida nupule „Jätka ostmist”. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ning vormistada ost klikates nupule „Vormistan tellimuse“.
3.7.4.   Enne tellimuse lõplikku kinnitamist, peab tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud kauba kui ka Tellija andmete kohta on täpsed, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.
3.7.5.   Nime- ja aadressi muudatustest tuleb viivitamatult teavitada Handymanni e-poe klienditeenindust e-kirjaga
epood@handymann.ee

3.8. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Handymann OÜ arvelduskontole.

3.9. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 9.00-17.00). Kui tellimuse esitamise aeg jääb hiljemaks kui reedel kl 14.00, toimub tellimuse vormistamine järgneval esmaspäeval. Kehtib ka “tulen kaubale ise järele – Click & Collect” tarnevaliku puhul.


4. Toodete eest tasumine

4.1. Handymann e-poes müüdavate toodete ja teenuste hinnad on Eurodes ja sisaldavad Eesti käibemaksu 20%.

4.2. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis. Makse toimub alati ja ainult Eurodes.

4.3. Toodete eest saab tasuda:

4.3.1. Läbi Maksekeskuse – kaardimakse või pangalink.

4.3.1.1. Kui valite, et soovite maksta läbi Maksekeskuse pangalingi või krediitkaardiga, siis arve saadetakse Ostjale peale makse sooritamist Ostja poolt sisestatud andmete alusel. Arve saadetakse Ostja poolt sisestatud e-mailile. Arve ei saadeta automaatselt, seda teeb inimene kes kontrollib, et kõik on korras. Seega ei saa ostja arvet koheselt või öisel ajal ja puhkepäevadel. Ostja on kohustatud enne makse sooritamist kontrollima, et andmed tema poolt tehtaval tellimusel on õiged. Tellimuse täitmine algab hetkest kui Maksekeskus kinnitab Müüjale, et makse on edukalt sooritatud. Kui sooritate makset krediitkaardi või pangalingi kaudu, siis vajutage peale makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ja teile kuvatakse teade “Makse on edukalt sooritatud”. Kui vajutate enne makse sooritamist nuppu “Tagasi kaupmehe juurde“ või maksmise ajal nuppu “Katkesta”, siis makse ei laeku, Teie ostukorvi sisu kustutatakse ja tellimus tühistatakse. Tasudes tellimuse eest krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Coop Pank, PocoPay) toimub makse sooritamine väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Ostja panga ja krediitkaardi andmetele.

4.3.1.2. Handymann OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Handymann OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4.3.2. Võimalik on taotleda Handymann järelmaksu valides soovitud järelmaksu pakkujate vahel sobivaim.

4.3.2.1. Järelmaksu taotlust saab esitada summast alates 100.- EUR+ transpordikulu
4.3.2.2. Esitades Handymann OÜ-le tellimuse, kasutades makseviisina järelmaksu, annate Handymann e-poele ja tema järelmaksupartneritele
Holm Bank AS, Bigbank AS, õiguse töödelda oma isikuandmeid ning kontrollida avalikest allikatest krediidivõimekust
4.3.2.3. Tellija võib järelmaksu lepingust taganeda 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
4.3.2.4. Järelmaksupartnerite tingimustega saab Tellija tutvuda partnerite kodulehtedel:

https://www.bigbank.ee/jarelmaks/

https://www.holmbank.ee/jarelmaks/liisi-jarelmaks/

4.4. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.

4.5. Tellimuse esitamisel nii veebipoes kui ka telefoni teel, tuleb kliendile kinnituskiri, milles on märgitud valitud kohale toimetamise viis(id) ning hinnanguline eeldatav tarneaeg.


5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale Lepingu jõustumist toimetatakse tooted Tarbijale kohale Tarbija poolt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisil. Erinevate tarneviisidega on võimalik tutvuda meie kodulehel.

5.2. Tellimuses sisalduvad tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma üldjuhul kohale tellimuse kinnitusel määratud tähtaja jooksul.

5.3. Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäeva. Eriveo korral keskmiselt 5-7 tööpäeva. Tarne maksumus kehtib ühetarne kohta. Juhime tähelepanu, et tarneaeg „alates“ on indikatiivne süsteemi poolt pakutav tarneaeg. Kuller võtab alati eelnevalt ühendust, teavitades täpse tarneaja. Juhul kui tarneaeg alates langeb nädalavahetusele või  riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.

5.4. Juhul, kui Tarbija poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohale toimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohale toimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Handymann OÜ ei vastuta, teavitame sellest Tarbijat Tarbija poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punktile 3.7. ning ühtlasi anname teada Tarbija poolt tellitud toote kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Tarbija kaotab toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Tarbijal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Tarbija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest.

5.5. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel. Handymann OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohale toimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tarbija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7.  Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohale toomise aeg. Kullerfirma toimetab tooted tellimuse vormistamisel märgitud aadressile või pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Handymanni kuller toimetab kauba sihtkohas välisukseni. Kauba kannet tuppa või korteriukseni teenus ei hõlma.

5.8. Tooted antakse kulleri poolt üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Tarbijal kontrollida, et kaubad vastaksid tellimusele ning ei oleks olulisi vigastusi pakendil ja toodetel. Vastasel korral on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ja märkida saatelehele tagastuse põhjus ning tagastada kaubad kullerile. Palume vigastatud pakendiga tootest ja tellimuse mittevastavusest teatada elektronposti aadressile epood@handymann.ee või Handymann OÜ kontakttelefonile +37256840100. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

5.9.  Kauba kättesaamine kauplusest. Kauba saab kauplusest kätte arve ja isikut tõendava dokumendi alusel. Juhul, kui saate kauba kätte Handymann kauplusest ja tellimusel ilmnevad vead, siis palume see koheselt fikseerida koos Handymanni klienditeenindajaga.


6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Tellijal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates Handymanni e-poe elektronposti aadressile epood@handymann.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Handymann OÜ kontakttelefonil +37256840100

Tagastusavalduse vormi leiate SIIT.

6.2. Kõikidele handymann.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Tellijal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Tellija tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse nr.) e-posti aadressil epood@handymann.ee ning tagastama seejärel Handymann e-poele tellitud kauba. Vastavalt VÕS § 56 lg 25 tõendab lepingust taganemist tarbija.

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse raha kauba eest, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest. Kui tarbija on sõnaselgelt valinud Handymann OÜ pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Handymann OÜ tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.4. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, tarvikud jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Tellijal tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).

6.5. Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

6.6. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Handymann OÜ; ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Handymann OÜ-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Tellija poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Handymann OÜ tasaarvestamise avalduse Tellija poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Tellija ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on selleks õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Tellija ja Handymann OÜ vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.7 VÕS § 53 lg 4 punkt 4 sätestab, et 14 päevast taganemisõigust ei kohaldata sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti. Seetõttu tagastusõigus ei laiene Handymanni e-poest ostetud lõikelilledele, -taimedele või elus puudele.

7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Handymann OÜ vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.2. Tellija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Tarbijale müügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

7.3. Handymann OÜ ei vastuta:
7.3.1. Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
7.3.2. Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
7.3.3. Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tarbijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Handymann OÜ kulul.

7.5. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Handymann OÜ. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Handymann OÜ üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tarbija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.7. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused õiguskaitsevahendite kasutamiseks.

7.8. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Pretensioone saab esitada e-maili aadressil epood@handymann.ee või telefonil +372 56 840 100

7.9. Toote defekti tuvastamisel palume saata defektse toote pakendist ning tootest pildid epood@handymann.ee Pakendil oleva informatsiooni põhjal saab Handymann OÜ pretensiooni vastu võtta.


8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Handymann OÜ vastutab Tarbija ees ja Tarbija vastutab Handymann OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Handymann OÜ ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Handymann OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Handymann OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Andmete kaitse ja töötlemise  põhimõtted

9.1. Handymann.ee tagab Tarbija andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise privaatsustingimustes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsustingimustes sätestatust on handymann.ee-l ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:

   – saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;

   – säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

9.2. Kui Tarbija on  andnud tellimuse teostamisel või muul viisil oma nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab handymann.ee neid andmeid Privaatsustingimustes fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel.

9.3. Tarbijal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates handymann.ee- le vastavasisulise e-maili vt lähemalt Privaatsuspoliitika.

 
10. Muud tingimused

10.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.2. Tarbija ja Handymann OÜ vahel seoses Handymanni e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.


11. Diskleimer

11.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

11.2 Handymann OÜ jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Antud juhul jätab Handymann OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.

11.3 Handymann OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR’i maksev tööriist on järsku müügis 50 EUR’iga, sellisel juhul on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele.)

11.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Tarbija viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Handymanni e-poe tooteinfos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul Handymanni e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +37256840100.


Itella SmartPOST transport pakiposti automaatidesse.

Handymann võimaldab oma klientidel tellida kaupa endale sobivasse Itella SmartPOST postipakiautomaati. Maksimaalne paki kaal on 25 kg. ning suurus 60cm x 36cm x 60cm. Täpsemad tingimused leiab aadressilt: http://uus.smartpost.ee/


DPD postipaki kullerteenuse tingimused.

Kaupadele kehtib transporditasu. Transpordihind arvutatakse ostukorvipõhiselt. Hind kujuneb toodete kaalu või mahukaalu alusel. Ostukorvi transpordihinda kuvatakse ostukorvi eest tasumisel.

Mahukaal rakendub suuremõõtmeliste, kuid kergete saadetiste puhul (villad, vahtplast jmt).

Mahukaalu arvutamise valem: kauba pikkus(m)*laius(m)*kõrgus(m)*300kg (ühe kuupmeetri arvestuslik kaal).

KAMPAANIA REEGLID – MITMES ÜHIK TASUTA.

1. Kampaania korraldaja on Handymann OÜ (edaspidi: korraldaja), reg.nr. 10669891, Peterburi tee 53, 11415 Tallinn. Epood@handymann.ee

2. Kampaania kestab: perioodiline kampaania.

3. Kampaania toimub korraldaja e-poes.

4. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.

5. Kampaania teostatakse müügiedendamise eesmärgil.

6. Kampaanias saavad osaleda kõik Handymanni e-poes registreerunud ning ostu sooritamise hetkel sisse logitud kliendid.

7. Kampaania raames on võimalik saada allahindlust või ostukorvis olevatest toodetetest kindel hulk odavaimaid tooteid tasuta (100% allahindlusega). Tasuta saadavate toodete hulk sõltub ostukorvis olevate toodete hulgast ning määratletakse järgnevalt: näiteks kui kehtib kampaania 2=3 ehk iga 3. soodsaim tooteühik/toode tasuta. Eelduseks on, et ostukorvis on vähemalt 3 toodet. Kui ostukorvis on 1-2tk, siis soodustus ei rakendu. 3-5tk, rakendub soodustus ühele ühikule.

8. Ostukorvis olevate toodete hulka määratletakse ostutšekil koguse järgi. Kui sama toodet on ostukorvis koguse järgi enam kui üks, siis arvestatakse neid eraldi toodetena.

9. Kampaanias ei saa osaleda järgmised tehingud: ettemaks (sh ettemakstud eritellimused), krediidimüük, kinkekaardi müük.

10. Kampaania rakendub alati märgistatud toodetele!

11. Vääramatu jõu (force majore) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele meedia vahendusel.

12. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

13. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldajale: Handymann OÜ, Peterburi tee 53, 11415 Tallinn. Epood@handymann.ee

14. Pretensioonidele vastab korraldaja hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kirjalikust laekumisest.

15. Kampaania toodete tagastamine:

Tarbija saab toote tasuta eeldusel, et ostetakse kindel hulk tooteid. Seega kui tagastada toode, mille eeldusel tasuta toode saadi, tuleks tagastada ka tasuta saadud toode või maksta selle eest täishinda, mis kehtib juhul, kui ei osteta esimest toodet. Vastasel juhul oleks tarbijal võimalik kampaaniat ära kasutades tasuta rikastuda, mis ei ole aga lepingu eesmärgiks. Tarbijal tekiks alusetu rikastumine tagastades makstud toode, kuid mitte tasuta toode (VÕS § 1028 lg 1).

KAMPAANIA REEGLID – KOGU TAVAHINNAGA KAUP -20% KAUPLUSE TAVAHINDADEST VÕI E-POE TAVAHINDADEST.

1. Kampaania korraldaja on Handymann OÜ (edaspidi: korraldaja), reg.nr. 10669891, Peterburi tee 53, 11415 Tallinn. Epood@handymann.ee

2. Kampaania toimub korraldaja e-poes.

3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.

4. Kampaania teostatakse müügiedendamise eesmärgil.

5. Allahindlus arvutatakse kaupluse või e-poe tavahinnast, mis tuleneb juba kampaania nimetusest

6. Allahindlus ei laiene juba allahinnatud toodetele.

7. Allahindlust ei saa kasutada toidukaupade, jookide (sh. alkoholi) ja kinkekaartide ostmisel, eritellimuste, ettemaksuga sooritatud tehingute, järelmaksu ning äriteeninduses koostatud müügitellimuste korral.

8. Suuremate allahindluste (-25% ja rohkem %) korral, ei kehti e-poes sooduskoodid

9. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele meedia vahendusel.

10. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

11. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldajale: Handymann OÜ, Peterburi tee 53, 11415 Tallinn. Epood@handymann.ee

12. Pretensioonidele vastab korraldaja hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kirjalikust laekumisest.